Tuesday, February 10, 2009

Thank you Abang!

"Sayonara abang Sharifuddin... Iffah wish you happiness and good luck. Thank you for everything, you always lend your hands for me and my family. I hope you will not forget us even we are far away. My brothers & I will always treasure our memories together".
Get ready to go to airport, Malaysia is calling!


At the airport with the gentlemen


with the ladies


...and always the cheerful children


Thanks for everything, friendship forever...
"What ship never sink? = FRIENDSHIP"

2 comments:

  1. Assalamualaikum buat keluarga di Perth,terima kasih sebab sudi upload gambar kenang-kenangan ni,terasa sedih dan rindu untuk bersama. Untuk Kak Iffah, terima kasih banyak sebab masih ingat abang kat sini.

    So far,Alhamdulillah semua ok, cuma perlu sedikit penyesuaian terhadap kebiasaan diri. Jika dulu bangun pagi bersiap untuk ke kelas(masa belajar) atau bersiap untuk ke hotel (masa cuti) namun kini kena bersiap untuk ke universiti,bukan sebagai pelajr tetapi salah seorang yang mengajar.Terasa janggal la pulok,dulu orang ajar kita,sekarang kita nak kena ajar orang pulak.

    Apa2 pon, untuk Along,Angah,Alang,Iffah dan Asif,serta Abang dan Kakak, saya ingin mengucapkan sejuta terima kasih di atas perhubungan ini, yang telah menjadi pengubat rindu terhadap keluarga di Malaysia buat setahun. Terima kasih di atas bantuan, tunjuk ajar dan keseronokan sepanjang di sana.Akhir sekali, moga kita berjumpa lagi

    Salam Jauh dari Malaysia,
    Muhammad Syarifuddin Yahya

    ReplyDelete
  2. Semoga menjadi pendidik yang dedikasi dan berjaya dalam hidup dunia dan akhirat

    ReplyDelete

I would like to hear from you...!